Reparaties en upgrades
Is je computer of laptop traag? Krijg je telkens pop-ups met reclame? Maakt de computer of laptop meer geluid dan normaal? Voor deze en andere problemen nodigen wij je graag uit voor een bezoek aan ons Service Center, ook als de computer of laptop niet bij ons is aangeschaft. In de meeste gevallen blijkt een reparatie aanzienlijk goedkoper dan de aankoop van een nieuw apparaat; doordat de levensduur van het toestel verlengd wordt, betekent reparatie ook nog eens een milieusparende maatregel.
APK
Tijdens een APK worden virussen en spyware van de computer of laptop verwijderd, drivers en Windows updates gecontroleerd en alle ventilatoren stofvrij gemaakt. Hierdoor werkt de computer weer een stuk sneller en wordt de levensduur door betere koeling verlengd.
SSD
Als de computer nog steeds traag is dan is het plaatsen van een SSD met stip de beste keuze, aangezien SSD's razendsnel zijn én schokbestendig. Wij plaatsen de SSD in de computer of laptop en kopiëren (indien mogelijk) persoonlijke gegevens, zodat je direct aan de slag kunt. Je zult verbaast staan van het verschil!
Data herstel
Harde schijf gecrasht? SSD kapot, Foto's video's, emails, de administratie of andere belangrijke bestanden kwijtgeraakt? Alle data weg? Wij halen je data terug! Eerst inventariseren we de mogelijkheden voor dataherstel. Afhankelijk van de ernst van de schade bieden wij een van onderstaande diensten aan om je data te herstellen.
Klik hier voor de mogelijkheden en bijbehorende prijzen.
Gemiddelde reparatietijd
Wij streven ernaar om reparaties op eigen technische dienst binnen 3-5 werkdagen af te handelen. Indien wij het product niet zelf kunnen repareren of de fabrikant de garantie zelf afhandelt, houdt dan rekening met 3-5 weken reparatietijd.
Veel notebook en monitor fabrikanten hanteren een zogenaamde "Pickup & Return" garantie. Zij bieden daarmee de mogelijkheid om de garantie direct met de fabrikant af te handelen. Het product wordt dan bij je thuis of op het werk opgehaald en teruggebracht. Dit is makkelijker en kan de reparatietijd verkorten. In de meeste gevallen staan informatie en contactgegevens hiervan op de factuur.
Backup
Wij kunnen een backup van persoonlijke gegevens maken (foto's, documenten etc.). Na het opnieuw installeren van een computer of laptop worden de gegevens weer terug geplaatst in een aparte "backup" map op de harde schijf of SSD. Houdt er rekening mee dat programma's (zoals Microsoft Office) om technische redenen niet kunnen worden teruggezet. Deze dien je zelf opnieuw te installeren. Uiteraard kunnen de installatie cd's inclusief licenties ook worden aanleveren voor installatie door ons.
Ons Service Center behandelt je producten met de grootste zorg. Wij zijn echter niet aansprakelijk voor het verlies van data of beschadiging. Controleer bij het ophalen van je product of alle ingeleverde toebehoren weer zijn bijgeleverd.
Ervaar het gemak van service aan huis! Peeters Electronics biedt nu deze mogelijkheid, bijvoorbeeld als je problemen ondervindt met je PC, notebook of met de internetverbinding.
Daarnaast bieden wij ook de mogelijkheid om nieuwe apparatuur thuis of op kantoor gebruiksklaar op te leveren. Hieronder staan enkele mogelijkheden, maar heb je andere wensen, schroom niet om contact met ons op te nemen via helpdesk@peeterselectronics.nl of bel 0655 360 529.
Heb je dus bijvoorbeeld in huis geen goed wifi bereik zodra je wat verder van de modem komt. Het kan dan zijn dat de modem niet op een goede plaats staat, het bereik van de modem te beperkt is of het signaal verstoord wordt door apparaten of buren die van hetzelfde wifi kanaal gebruik maken. Onze service aan huis medewerkers komen graag aan huis om voor dit of andere problemen een oplossing te bieden.